Filar och pysslar

30 mars, 2014 § Lämna en kommentar

Efter alla dessa år börjar sakta min hemsida ta form! Jag har velat bygga om min sida länge, men inte riktigt hittat hur jag vill ha den. Grunddragen har varit klara,  jag har hela tiden haft klart för mig hur sidan ska vara, men inte hur den skulle se ut, men nu har det börjat trilla på plats!   Än så länge ser det ut så här: reitmaier.se  Gå gärna in och kika, jag återkommer med mer info när de andra sakerna börjar komma på plats!

Taggad: , , , , ,

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Filar och pysslarAnders Reitmaier's Fotoblogg.

Meta

